[55] Pan Václav Rázek rezignoval na svůj mandát 29.10. z čistě osobních (nepolitických) důvodů, neboť by se nemohl práci zastupitele věnovat svědomitě. O důvodech, které vedly k jeho rezignaci, neměl v době (12.6.) vydání svého souhlasu s kandidaturou do zastupitelstva obce tušení. I nadále bude s volební stranou TOP 09 spolupracovat.
[55]JosefVloženo 04.11.2014 06:27
Co se stalo ze mezi zastupiteli neni p.Razek ale p.Kopriva???? Nejake taktizovani TOP???
[33] Pane/paní vyjadřuji se k počtu mandátů: Ve volebním období 2010-2014 měla demokratická opozice 3 mandáty, neboť pan učitel Procházka velice záhy přešel ke karpíškovcům (to se pozná podle toho, jak dotyčný hlasuje o rozpočtu). Karpíškovci navýšili počet zastupitelů o 4, z toho 2 mandáty připadly opozici. Ve volebním období 2014-2018 bude mít tedy demokratická opozice 5 mandátů, z toho 2 zastupitelé (Weiss, Vostrý) pokračují v započaté opoziční práci posíleni o staronového zastupitele Rázka z fary. Unaveného pana Krause (Krédu)v zastupitelstvu nahrazují hned 2 ostří hoši od Babiše (Filipčík, Walter). Já to považuji za úspěch, nikoli za prohru. Vyhrává se ve fotbale, nikoli v politice. Demokracie je založena na soupeření, výměně názorů, mezi vládnoucí koalicí a nevládnoucí opozicí. Koalice je odpovědna za účelné a hospodárné nakládání s majetkem obce, opozice plní důležitou úlohu kontroly a kritiky. Zdraví Vostrý
[51] Děkuji pane/paní za podporu, velice si ji vážím. Vaše obavy z nepříjemností plynoucí z označení "neposlušný" sdílím. O tištěné podobě jsme s kolegy zakladateli VEJPRNICE.EU uvažovali již po volbách v roce 2010. Vydali jsme pouze nulté číslo. Nebyli na to lidi, peníze ani čas. Měli bychom si vzít příklad z KŘIMICE.INFO. Drtivé vítězství karpíškovců to dle mého názoru nebylo: drtivé by bylo, kdyby v zastupitelstvu nebyl žádný demokratický opozičník (jak tomu je např. v Tlučné). Nás je minimálně 5 z 19 (komunisty nelze do této kategorie zahrnout). Co se týká volební kampaně ODS, asi nejvíce bodů získali lží o mém záměru zrušit autobus 55. Pokud jsem se někdy vyslovil o "rušení", pak jsem měl na mysli zkrácení linky 55 převážně ve špičkách o trasu Zadní Skvrňany-CAN, tedy o 4km (tam a zpět), tím by došlo ke snížení rozpočtových výdajů o 1,5 milionu Kč ročně. Co se týká nápadu svážet lidi ze vsi k vlaku, není nápad můj, ale pana Radima Jančury (Student Agency), který mi sdělil při konzultacích ohledně "privatizace" linky 55 v dubnu 2012 a který přichází v úvahu až po zrušení monopolu ČD na trati Plzeň-Domažlice a to nastane nejdříve za 5 let. Pokud obec letos uzavře smlouvu s ČSAD na linku 55 na dobu 10 let, bude dost obtížné tyto 2 veřejné dopravy kombinovat, případně doplnit menším bezbariérovým autobusem pendlujícím po vsi. Zdraví Vostrý
[51]Jan Anonym NovákVloženo 26.10.2014 17:01
Vážený pane Vostrý,
sleduji pravidelně Váš blog a velmi jsem si přál Vaše zvolení. Vítězství Karpíškovců mě nemile překvapilo a to, jak bylo drtivé, mě dokonce velmi zklamalo. Po těch všech aférách a machinacích se ptám, jak je to možné? Lidem to nevadí nebo to neví? Možná o Vašem blogu neví dostatečné množství občanů. Neuvažujete o nějaké tištěném občasníku, který by se dostal k více lidem?
Přeji Vám spoustu sil v dalším volebním období.
S pozdravem
Jan Anonym Novák
P.S.: Omlouvám se za toho anonyma, ale netroufám si vystupovat proti radnici veřejně.
Upozorňuji diskutující, že tématem je "Výsledky komunálních voleb 2014". Komentáře nesouvisející s tématem, vulgarity, nadávky, pomluvy a nepodložená obvinění budeme zveřejňovat za podmínky, že se dotyčný pod svá slova podepíše svým skutečným jménem, příjmením a e-mailovou adresou. Zdraví Vostrý.
[48]AntiZdeněkVloženo 21.10.2014 14:44
[47] Pane Zdenku a vy jste na ty záchrance pracoval? Nebo odkud máte takové neoverene informace? Asi to bude jen z druhý ruky a lá jedna pani povídala co?
[47]ZdenekVloženo 21.10.2014 07:06
[45] Pane P.K.vrcholem hyenismu povazuji za to obohacovat se nakupem drahych a nesmyslnych pristroju do vozu RZS i kdyz jste byl posadkou techto vozu upozornovan,ze staci vymenit,nakoupit pouze baterie a zapricinil tak zamerne upadek RZS na tachovsku.Zkuste se vzit do rodin s detmi,kdo ji tam potreboval.Nemluve o ztrate zamestnani atd.Ja jsem mozna napsal neco hnusneho,ale Vy jste konal a nemusel.
36 Byl bych docela rád kdyby jsi si nebral jmeno Zitek do huby a raději nejmenuj a jestly jsi takový frajer tak proč se schováváš za cizí jméno to jsi opravdu geroj
[39]ZdenekVloženo 20.10.2014 10:27
Jako dnes si vzpominam,kdyz nekdy v 90.letech si panove Vachal a Karpisek tvrde stali za jednim postavit ve Vejprnicich fa.na vyrobu suchych malt.smesi a Vejprnicti to nechteli.Tak probehlo referendum v sale Formanky.Kazdy se bal,ze tu bude prach a ze to tu bude jako v Beroune.Vejprnicti vyhrali a Petr a Pavel prohlasili,tak fajn tak tu udelame michacku teda na mokre smesi.Skoda jen,ze uz tu nestal satelit jak na jedne i druhe strane Krimicke ul. a jizni svahy,aby pristehovalci videli co umi.
[34] Dominik Kiš je anonym, stydí se za svoje jméno, příjmení i mailovou adresu, jako svoji mailovou adresu uvádí vostry@blbec.cz. Patrně se jedná o člena Místní organizace ODS, neboť místní ódéesáci se stydí za své členství v ODS a proto ve vsi kandidovali pod krycím názvem Pravé Vejprnice. Patrně se jedná o jednoho z nejvyšších funkcionářů místní ODS, neboť tento styl psaní již dobře znám, tento ódéesák mi píše výhrůžné dopisy již 4 roky, mění přezdívky i IP adresy. Zdraví Vostrý.
[34]ZdenekVloženo 20.10.2014 07:36
Pane Kis,co jste zac,ze se toho Karpiska tak zastavate jste jeho pribuzny nebo vam dal pozemek zdarma nebo se milujete nebo co...
[29] to neumite moc pocitat. Puvodne v 2010 Karpiskovci 6+1+2 a nyni 9+2+1. Tzn. Ze 4 novy mandatu ziskali +3. Ten ctvrty TOP. Jojo matematika tezka vec.
Pane vy jste se uhodil do hlavy! Dotace pro obec? Proč Bakulus je soukromou akcí starosty a jeho bandy? Udržitelnost tohoto projektu je 10 let, pak tato dotace cca za 55 mil. spadne do jejich kapes. Pokud by starosta a jeho banda byl takový lidumil, tak Vejprnice by byly zakladetem o.p.s Bakulus a nasledné by se tato dotace stala majetkem Vejprnic. Proboha proberte se!!!!
[27]
[29]PravdaVloženo 17.10.2014 13:51
Honzíku Valenčade, přesto je to úspěch, jelikož Doležalův navrh navýšit ZO na 19 ve prospěch Vaší bandy, si opozice ukrojila všechny 4 nové mandáty. A jinak Pavlík by měl přemýšlet, proč ho 1/3 jeho voličů nekřížkovala.......
[10]
Renato vůbec se nedivím té reakce, myslím, že pan starosta reagoval ještě dobře, já bych volil jiné slova :)
Jo o tom kole vím, taky jsem si to vygoogloval. Co se týče té rady, škoda, že tu civilizovanost nenaučíte svého "přítele", docela by se mu nějaká lekce hodila.
Děkuji za pochopení
[27]SídlišťákVloženo 15.10.2014 21:35
To si myslíte, že někdo pošle nějakej anonym a všichni najednou udělají defenestraci? Jak si můžete přečíst podle výsledků, bydlí zde velmi chytří lidé, kteří myslí mnohem dál a nereagují impulzivně na něčí pomluvu a udání. Nějaké ubohé anonymní výzvy mohou přesvědčit a teď se prosím neuražte akorát lidi, kteří mají hluboko do kapsy a opravdu už nemají co ztratit. A nebo to může přesvědčit chytré lidi, pokud by z toho aspoň něco bylo pravdy. Každý ať si udělá obrázek sám. Nikdy nebyla vláda na 100% ani nikdy nebude, jen de o to se co nejvíce snažit dělat něco co nejlépe.
Že na Vás starosta byl nepříjemný? Věřím tomu, ono stačí aby si po ránu přečetl tento web, vzal si to k srdci a vy mu pak třeba přijdete do rány. Ani náš starosta není bůh, ale snaží se shánět dotace a hlavně aby nám sehnal nějaké na výměnu potrubí v hornickém sídlišti. Má tu z nás hodně lidí byt a nebyl bych rád v zimě nosit vodu v kýblech. Věříme že se bude počítat i s celkovou rekonstrukcí v sídlišti nad školou.
Dobrý večer,
co je to tady za "prudiče" ? Výzva Nejvyššího nebyla vyslyšena? ..."Hlavně slušně "... První jeho slova, první můj osobní kontakt s panem starostou ,bych Vám všem přála zažít.Nezapomenutelný okamžik. Máte být na koho hrdí. Slova která z jeho úst vypadla - kanál.
a Dominiku Vaše poznámka PS: Renáto vy máte také to zakrslé kolo, že ano?:) je opravdu roztomilá...abych se chovala "Hlavně slušně" pak odpovím..
Ano ,mám anglické skládací kolo značky Brompton, Brompton M6L je nejprodávanější model Bromptonu u nás. Má nejširší rozsah převodů obdobný jako osmikolečka na konkurenčních skládacích kolech, je vybaven blatníky a osazen řídítky typu M vhodným kompromisem mezi pohodlím a výkonem padnoucím většině zákazníků.Vyráběno nikoliv v asii ale v Anglii na předměstí Londýna.
To je jen tak ,abych Vám maličko rozšířila vědomosti// berte to jako příspěvek plzeňáka k civilizovanosti vejprničákovi
Děkuji za pochopení
[25]HonzaVloženo 15.10.2014 19:16
[24] presne divadlo. A v hlavni roli obecni sasek p.Vo.
[24]PLVloženo 15.10.2014 18:32
Opozice je důležitá, ale ne zase extrémní jako ve Vejprnickém případě a Tlučenském případě. Schválně jestli víte, kdo vyhrál v Tlučné a Nýřanech? Tlučná byla letos také na serveru novinky.cz - a přesto ho lidé opět volili. Já říkám, kvalitní věci a služby nejsou zadarmo, takže pokud obec koupí něco dráž než koupila třeba jiná obec, tak ať. Tady na tomto webu si určitě nepřečteme, že mají nějaké nadstandardní služby, servis do několika hodin od poruchy stroje atd. Cena stroje totiž není všechno. Levnější prodej znamená dražší servis a naopak. Tak proč to třeba za dotace nekoupit dráž a pak mít levnější servis. Nevím jak to má naše obec, ale kdyby to tak bylo, tak to pro opoziční zastupitele není vůbec přípustné, důležité je tvrdě kopat a nekompromisně nespolupracovat. To je názor jednoho občana z 3.600 - nebo kolik nás ve Vejprniccíh žije. Popravdě mě tento web spíš baví jako divadlo.
Dobrý den všem diskutujícím,
položili jste si vy všichni zastánci seskupení Pravé Vejprnice otázku,jestli vše co se za poslední volební období ve Vejprnicích vykonalo a odehrálo,bylo křišťálově čisté,transparentní a účelové? Pokud ne ,můžete uvést konkrétní příklady a co se vám na nich nepozdává a jak jste vyjádřili své pochybnosti?Já ,jako ve Vejprnicích žijící člověk,který si na tomto webu pročetl vesměs všechny „kauzy“ ,které jsou opozicí kritizovány ,nejsem o té křišťálové čistotě , transparentnosti a účelovosti některých aktivit přesvědčen na 100%.A právě proto jsem Pravé Vejprnice nevolil. Určitě; jsou věci,které byly ve Vejprnicích udělány a jsou ku prospěchu zdejších občanů,ale jsou to věci,které jsou na první pohled viditelné,u kterých si lidé řeknou to je dobře,že se to tu udělalo,postavilo,zajistilo ,ale už nepátrají, jaké co má pozadí.
Někteří pisatelé by si mohly vygooglovat, co je to opozice a jaké má úkoly.
I pro mě je styl „vyjadřování“ opozičního pana Vostrého trochu ostřejší a někdy až přemrštěný,ale to je čistě na uvážení pana Vostého,jak chce do okolí působit.
Mě osobně moc nesedí.Nejsem zastáncem ani jednoho,druhého či třetího,ale uvidíme ,jak se budou věci v budoucnu vyvíjet.Stále je co zlepšovat.
Hezký den jmenuji se Martin a už bydlím ve Vejprnicích přes čtyřicet let ale to že pan Vostrý nás nazval necivilizované občany mě docela uráží,co dokázal za svůj pobyt ve Vejprnicích on stále jenom krytizuje ale ruku k dílu nikdy nepřidal a vše co udělají tzv.Karpíškovci je špatně.Jistě si všichni pamatujeme jak jsme chodily na vc na dvůr a sračky nám tekly po ulici to pan Vostrý asi v Plzni nezažil protože kdyby ano tak nemele takové kraviny.Stačí se podívat jak on se stará o svůj majetek když mu to doma na zahradě padá na hlavu.Jeho krásné řeči o tom že si koupil statek aby mu připomínal usedlost z Roudné to bych se o svoji vspomínku staral jinak.Ano víme že nejsme nikdo svatý ale vratme se zpět a podívejme se co pro nás tzv.Karpáškovci udělalyPlyn,vodu,kanalizaci,byty,školku,školu,hřiště,silnice,pečovatelský dům atd.Ted co pro nás udělal p.Vostrý NIC jenom kecy a zase kecy jak by vše změnil atd.tak at udělá něco také pro nás třeba at zorganizuje jeho slavná strana nějakou společenskou akci sál si může pronajmout každý nejenom Karpíškovci.Mám pocit že ten kdo volil Karpíškovce udělal dobře kdyby jinak byla by to cesta zpět a to asi nikdo nechce děkuji
[20]Dominik KišVloženo 15.10.2014 15:41
Láďa!!
[19]HonzaVloženo 15.10.2014 13:35
[11] ještě teď se směju. ono ani ANO se nebude chtít moc špinit zvlášť v koalici. V demokratických volbách je vidět co si lidi myslí. Chci tam lidi kteří pracují i když s chybami ale je za nima vidět něco. a nebo tam chci lidi co jsou agresivní hrubý a pomlouvační. a účast 55% hovoří o všem Víte o kolik větší šance by možná měla TOP a ANO kdyby udělali pozitivní kampaň chci to a to konkrétně.... opravíme jako první tu a tu ulici a peníze na to sebereme zde. A ještě k rozpočtu pokud si přečtu zdejší stránky a dočtu se o dluhu 60mil a pokud si rozeberu položkově rozpočet oddělím dluhy skutečné od záruk atd. dostanu se na půlku a kdo pak lže a zkresluje ????
[18]HonzaVloženo 15.10.2014 13:29
Dávám tomu 2-3 dny a tato možnost přidávat komentáře se na www.vejprnice.eu ukončí. Už jsem to viděl v životě několikrát. Nejprve pokus dát lidem možnost mluvit. tak bude problém že dotyčný neunese kritiku. Začne to tím že po nás kdo sem píšeme negativněji bude pátrat pomocí IP adres. Pak začne zveřejnovat kdo si myslí že jsme. Přispěvatel Alenka je ...... A pak tuto možnost přispívat zatrhne.... protože nebude chtít slyšet názor jiných. už jsem to viděl tolikrát v různých situacích a vždy stejné.........
[17]AlenkaVloženo 15.10.2014 12:41
[16] Tak 43,90 % voličů jsou "karpíškovci", to se blíží téměř každému druhému, to si budete muset zvyknout nebo se odstěhovat a prudit v jiné obci :-) Můj dotaz jste nechal bez odpovědi - mám to považovat za souhlas? :-D
... se nám karpíškovci nějak rozkecali: zkažený, budižkničemu, hyena, zkažený charakter ... na urážky mé osoby jsem si už za ty 4 roky celkem zvyknul ... ale že urážíte už i mé kolo: tak to ne, to už je moc !!!
Když to shrnu, je čas se smířit Láďo s tím, že žádný Váš nápad, či poznámka neprojde a bude přehlasovaná, asi bych nemohl s takovým pocitem pracovat, je pak jasné, že se člověk s tak zkaženým charakterem snaží dělat naschvály a doslova kydá špínu na ostatní....Jsem velice rád, že jste se k moci nedostali, a ikdyž nynější a budoucí starosta má chyby, dokáže se chovat jako lidská bytost. Ne tak jako vy Láďo, jako hyena...
Buďte si jistý, že s Vámi koalici nikdo neuzavře a už se těším kdo z Vás hyen napadne voly :)
PS: Renáto vy máte také to zakrslé kolo, že ano?:)
[12]AlenkaVloženo 15.10.2014 11:37
Pane Vostrý, prostě se s tím smiřte, že jste prohrál a že voliči jasně ukázali, koho ve vedení obce chtějí a že jsou se současným stavem velmi spokojeni. Jak uvádíte, že jste si polepšili, neboť máte nyní 3 mandáty oproti 2 v předchozím volebním období, je nesmysl. Zvýšil se počet zastupitelů, což jste sám kritizoval a nyní z toho pro sebe děláte výhru. Možná by stálo zamyslet se nad tím, proč Vám voliči důvěru nedali a do vedení Vás neposlali. Mít v programu, že prověříte hospodaření obce, atd. je pro běžného občana nicneříkající. Nic to lidem nepřinese. Je to opět pouze Váš osobní boj, nikoli boj v zájmu občanů. Vy jste pro občany zatím nic reálného a hmatatelného neudělal, zatím jde pouze o kritiku a kopání kolem sebe. A ještě jeden dotaz: „Považujete také za kupčení s hlasy Grilování ANO 2011, které se konalo 4. 10. ve Vejprnicích?“ Pokud něco takového kritizujete, měl byste mít jednotný postoj ke všem. A k poslednímu komentáři - to jste asi rozesmál celou ves. Kdo by s Vámi do té koalice šel kromě ANO? Nevím, co by tomu také řeklo vedení TOP09, když byste udělal koalici s KSČM :-D
[8] Nechápu, pane Honzo, o jaké potupné porážce píšete. Každá ze 6 stran, která má alespoň 1 mandát v zastupitelstvu uspěla. Neuspěly pouze jenom 2 volební strany Mgr.Pek a Za obec krásnější, ty byly sice poraženy, ale ne potupně. Strana TOP 09 skončila na 2.místě. Pravé Vejprnice získaly 9 mandátů. Takže vítěz voleb nemůže vládnout sám, ale musí uzavřít koalici s některou z 5 ostatních volebních stran, nebo si také mohou ostatní strany domluvit koalici bez Pravých Vejprnic. Zdraví Vostrý
Dobrý den,
píšete ...zkažený člověk, "budižkničema", lhář...co Vás vede k tak negativnímu úsudku na práci opozičníka? Výsledky voleb jasně hodnotí kvalitu "kontroly " prováděnou po dobu předchozího volebního období. Další mandát pro TOP09
[5] Hezký den přeji :)
[6] Přesně pane Kiš. Reagovat na potupnou porážku s tím, že začnu napadal setkání se seniory, je tak dětské a ubohé. Vážím si člověka který hledá chybu hlavně u sebe když prohraje a ne člověka který jen poukazuje okolo sebe. ODS by neměla takovou podporu pokud by TOP a ANO nedělali svoji práci tak agresivně a negativně. Místo konstruktivního přístupu jen hledat kraviny v okolí. To nahnalo lidi do rukou vítězů. Tady je to bohužel na osobní rovině prostě hrubá nenávist pána z TOP vůči starostovi a jako nástroj pouze pomluvy. A to nevíme co se ještě dočkáme od náplav z PROSTĚ-TO-ZAŘÍDÍME typuju že napadnou platnost voleb. Vždyť přeci oni měli dostat starostu. Škoda že ve Vejprnicích nemáme fér opozici.
musím uznat, že jsem od Vás čekal daleko lidštější reakci na výsledky voleb, než ukazování na ostatní. Myslím, že by se Vám ulevilo, kdyby jste si stoupl před zrcadlo a na rovinu si přiznal, že jste prostě prohráli na plné čáře. Chápu, že ty reakce jsou naprosto nepříjemné, ale třeba si uvědomíte, co děláte špatně. Tak zkaženého člověka jako jste vy, jsem ještě nepotkal a že jsem jich potkal za svůj dlouhý život spousty. Pro mě jste člověk o kterého bych si neopřel ani to Vaše zakrslé kolo...Do dalších voleb Vám přeji mnoho štěstí, ale jestli jste získal 311 hlasů, dávám si za úkol do dalšího volebního cyklu oslovit 1244 lidí a říct jím jaký jste budižkničemu a lhář...To budou výsledky, které určitě nebudou na výstavu....Hezký den Láďo a klidné spaní :)
[1] Mílý pane Dobroto, jestli to není právě proto, že ti Vaši kolegové z fabriky se nezúčatnili voleb. To se pak nemohou divit,když všichni karpíškovci volit chodí. Zdraví Vostrý
Přidat komentář
Komentáře
sleduji pravidelně Váš blog a velmi jsem si přál Vaše zvolení. Vítězství Karpíškovců mě nemile překvapilo a to, jak bylo drtivé, mě dokonce velmi zklamalo. Po těch všech aférách a machinacích se ptám, jak je to možné? Lidem to nevadí nebo to neví? Možná o Vašem blogu neví dostatečné množství občanů. Neuvažujete o nějaké tištěném občasníku, který by se dostal k více lidem?
Přeji Vám spoustu sil v dalším volebním období.
S pozdravem
Jan Anonym Novák
P.S.: Omlouvám se za toho anonyma, ale netroufám si vystupovat proti radnici veřejně.
[27]
[10]
Jo o tom kole vím, taky jsem si to vygoogloval. Co se týče té rady, škoda, že tu civilizovanost nenaučíte svého "přítele", docela by se mu nějaká lekce hodila.
Děkuji za pochopení
Že na Vás starosta byl nepříjemný? Věřím tomu, ono stačí aby si po ránu přečetl tento web, vzal si to k srdci a vy mu pak třeba přijdete do rány. Ani náš starosta není bůh, ale snaží se shánět dotace a hlavně aby nám sehnal nějaké na výměnu potrubí v hornickém sídlišti. Má tu z nás hodně lidí byt a nebyl bych rád v zimě nosit vodu v kýblech. Věříme že se bude počítat i s celkovou rekonstrukcí v sídlišti nad školou.
co je to tady za "prudiče" ? Výzva Nejvyššího nebyla vyslyšena? ..."Hlavně slušně "... První jeho slova, první můj osobní kontakt s panem starostou ,bych Vám všem přála zažít.Nezapomenutelný okamžik. Máte být na koho hrdí. Slova která z jeho úst vypadla - kanál.
a Dominiku Vaše poznámka PS: Renáto vy máte také to zakrslé kolo, že ano?:) je opravdu roztomilá...abych se chovala "Hlavně slušně" pak odpovím..
Ano ,mám anglické skládací kolo značky Brompton, Brompton M6L je nejprodávanější model Bromptonu u nás. Má nejširší rozsah převodů obdobný jako osmikolečka na konkurenčních skládacích kolech, je vybaven blatníky a osazen řídítky typu M vhodným kompromisem mezi pohodlím a výkonem padnoucím většině zákazníků.Vyráběno nikoliv v asii ale v Anglii na předměstí Londýna.
To je jen tak ,abych Vám maličko rozšířila vědomosti// berte to jako příspěvek plzeňáka k civilizovanosti vejprničákovi
Děkuji za pochopení
[22]
položili jste si vy všichni zastánci seskupení Pravé Vejprnice otázku,jestli vše co se za poslední volební období ve Vejprnicích vykonalo a odehrálo,bylo křišťálově čisté,transparentní a účelové? Pokud ne ,můžete uvést konkrétní příklady a co se vám na nich nepozdává a jak jste vyjádřili své pochybnosti?Já ,jako ve Vejprnicích žijící člověk,který si na tomto webu pročetl vesměs všechny „kauzy“ ,které jsou opozicí kritizovány ,nejsem o té křišťálové čistotě , transparentnosti a účelovosti některých aktivit přesvědčen na 100%.A právě proto jsem Pravé Vejprnice nevolil. Určitě; jsou věci,které byly ve Vejprnicích udělány a jsou ku prospěchu zdejších občanů,ale jsou to věci,které jsou na první pohled viditelné,u kterých si lidé řeknou to je dobře,že se to tu udělalo,postavilo,zajistilo ,ale už nepátrají, jaké co má pozadí.
Někteří pisatelé by si mohly vygooglovat, co je to opozice a jaké má úkoly.
I pro mě je styl „vyjadřování“ opozičního pana Vostrého trochu ostřejší a někdy až přemrštěný,ale to je čistě na uvážení pana Vostého,jak chce do okolí působit.
Mě osobně moc nesedí.Nejsem zastáncem ani jednoho,druhého či třetího,ale uvidíme ,jak se budou věci v budoucnu vyvíjet.Stále je co zlepšovat.
[12] plný souhlas
Když to shrnu, je čas se smířit Láďo s tím, že žádný Váš nápad, či poznámka neprojde a bude přehlasovaná, asi bych nemohl s takovým pocitem pracovat, je pak jasné, že se člověk s tak zkaženým charakterem snaží dělat naschvály a doslova kydá špínu na ostatní....Jsem velice rád, že jste se k moci nedostali, a ikdyž nynější a budoucí starosta má chyby, dokáže se chovat jako lidská bytost. Ne tak jako vy Láďo, jako hyena...
Buďte si jistý, že s Vámi koalici nikdo neuzavře a už se těším kdo z Vás hyen napadne voly :)
PS: Renáto vy máte také to zakrslé kolo, že ano?:)
píšete ...zkažený člověk, "budižkničema", lhář...co Vás vede k tak negativnímu úsudku na práci opozičníka? Výsledky voleb jasně hodnotí kvalitu "kontroly " prováděnou po dobu předchozího volebního období. Další mandát pro TOP09
[5] Hezký den přeji :)
musím uznat, že jsem od Vás čekal daleko lidštější reakci na výsledky voleb, než ukazování na ostatní. Myslím, že by se Vám ulevilo, kdyby jste si stoupl před zrcadlo a na rovinu si přiznal, že jste prostě prohráli na plné čáře. Chápu, že ty reakce jsou naprosto nepříjemné, ale třeba si uvědomíte, co děláte špatně. Tak zkaženého člověka jako jste vy, jsem ještě nepotkal a že jsem jich potkal za svůj dlouhý život spousty. Pro mě jste člověk o kterého bych si neopřel ani to Vaše zakrslé kolo...Do dalších voleb Vám přeji mnoho štěstí, ale jestli jste získal 311 hlasů, dávám si za úkol do dalšího volebního cyklu oslovit 1244 lidí a říct jím jaký jste budižkničemu a lhář...To budou výsledky, které určitě nebudou na výstavu....Hezký den Láďo a klidné spaní :)